sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Ihana Molly!

Mä oon NIIN rakastunut tähän pipoon! ♥



Ohje: Molly (Ilmainen ohje Raverlyssä)
Puikot: 3,5 mm ja 4 mm sukkapuikot
Lanka: Drops Merino Extra Fine (04) Keskiharmaa
Langanmenekki: 76 g
Fiilis: ♥♥

Ihastuin tähän ohjeeseen ensinäkemältä jo viime vuoden huhtikuussa, mutta englanninkielinen ohje ei silloin avautunut minulle, joten tämä ohje jäi odottamaan parempaa päivää. Tälläkin kertaa meinasin luovuttaa jo joustinneuleen jälkeen, mutta onneksi ohje aukesi kun tikutti vain menemään. Ja voi vitsi miten ihana siitä tulikaan! Ja kuinka ihanaa kun pipo ei kutita otsaa! Mä niin tykkään tästä! ♥♥

Mutta oman pään kuvaamista en hallitse. Miten voi olla, että jokaisesta kuvasta puuttua puoli pipoa, tai sitten olen onnistunut kuvaamaan kolmoisleukani, jonka olemassa olosta en edes tiennyt! Ja ne kuva jossa pipo on kokonaisena, ovat todella epätarkkoja. No näillä on mentävä! Ja nyt on konekkin palautunut huollosta. Ihanaa kun näyttö ei vilku tai ole täysin pimeänä. Helpottaa hieman tätä bloggausharrastusta kun näytöstä näkeekin jotain. :)

Oikein ihanaa sunnuntaita! ♥

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Nuo kuvat ei edusta kyllä pipoa parhaimmalla tavalla! Tosta tuli ihan sika kiva! Tahdon tehdä noita lisää, monessa eri värissä! :)

      Poista
  2. Tosi kiva pipo. Nätti tuo yksi muhkea palmikko. Kävin heti siirtämässä ohjeen talteen itselleni, täytyy talveksi yrittää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ei se ohjekkaan kovin vaikea ollut. Mulla oli vain jotain kummallisia vaikeuksia ymmärtää lukemaani. :)

      Poista
  3. Tosi kivannäköinen pipo! Omassa päässä tykkään toistaiseksi vielä sellasista perusmallisista pipoista, mä en osaa käyttää noita, jotka lerpattaa takaa :D Ja tupsu on oltava. Mutta aina ihaillen katselen muiden pipoja :) Ehkä mäkin joskus näen eri malliset pipot mun päähän sopivina :P

    Kiva muutenkin kuulla susta, kiva, kun sait koneen takaisin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä ite tykkään puolestani juuri näistä "lörpöistä" myssyistä. Se on kiva kun ei tarvitse välittää onko hiukset kiinni vai auki kun ponnarit ja nutturat mahtuvat mukavasti myssyn sisään. :)

      Kiva kuulla että on kiva kuulla. :) Onneksi kävi kuitenkin suhteellisen nopeasti tuo koneen korjaus. :)

      Poista